Outsourcing

Kompletní

Tato služba je vhodným řešením pro společnosti od 2 do 50ti pracovních stanic. Zákazník výrazně šetří náklady na provoz ve formě mzdových prostředků, které by bylo nutné vydat na stálého administrátora, který navíc bývá nenahraditelným v případě dovolené nebo pracovní neschopnosti.

V rámci tohoto řešení zajišťujeme a garantujeme

  • Kompletní dodávky, správu a servis počítačové sítě, serverů a pracovních stanic.
  • Vzdálenou správu a údržbu serverů.
  • Komplexně řešíme ochranu, zálohu firemních dat a internetovou bezpečnost.
  • Řešení individuálních potřeb uživatelů při pravidelných servisních návštěvách.
  • Okamžitou servisní odezvu na akutní či nečekaně vzniklé technické problémy.
  • Telefonickou podporu.
  • Rychlé vyřízení reklamací.
  • Zápůjčky hardware a periférií.
  • Dodávky spotřebního materiálu za garantované ceny nižší než v kamenných obchodech.

S klientem domlouváme termíny pravidelných nebo pružných servisních návštev. V případě havárie vyjíždíme k problému okamžitě.

Kombinovaný

Služba je vhodná pro větší společnosti s 50 a více PC a s vlastním správcem sítě.

  • Koordinujeme, doplňujeme naše služby a servis se správcem sítě.
  • Zastupujeme Vašeho administrátora v případě dovolené nebo pracovní neschopnosti.
  • Kompletní dodávky a servis počítačové sítě, serverů a pracovních stanic.
  • Rychlý záruční a pozáruční servis techniky.
  • Koordinace a implementace dalších námi nabízených služeb za zvýhodněných podmínek.
  • Řešení uživatelských problémů, na které se někdy nedostává Vašemu administrátorovy čas.
  • Pomáháme překlenovat období dovolené vašeho IT specialisty, složitější havárie, větší zásahy v rámci firemní výpočetní techniky.
  • Zápůjčky hardware a periférii.
  • Dodávky spotřebního materiálu za garantované ceny nižší než v kamenných obchodech.

Další informace naleznete na stránce Řešení a správa sítí

Jak se stát naším zákazníkem?

1. Oslovíte nás emailem nebo telefonicky.  (viz. Kontakty)

2. Kontaktujeme Vás, zjistíme základní informace a domluvíme úvodní schůzku.

3. Provedem předanylýzu stavu  ze které vyplyne individuální návrh na spolupráci a orientační postup následného řešení. Při této fázi zjistíme cenu úkonnů v následujícím bodě 4.

4. V případě navázání spolupráce proběhne: uzavření servisní smlouvy, kompletní analýza, zadokumentování současného stavu, návrh na řešení do budoucna a stanovení priorit společného postupu.