Outsourcing
Kompletní
Tato služba je vhodným řešením pro společnosti od 2 do 50ti pracovních stanic. Zákazník výrazně šetří náklady na provoz ve formě mzdových prostředků, které by bylo nutné vydat na stálého administrátora, který navíc bývá nenahraditelným v případě dovolené nebo pracovní neschopnosti.
V rámci tohoto řešení zajišťujeme a garantujeme
- Kompletní dodávky, správu a servis počítačové sítě, serverů a pracovních stanic.
- Vzdálenou správu a údržbu serverů.
- Komplexně řešíme ochranu, zálohu firemních dat a internetovou bezpečnost.
- Řešení individuálních potřeb uživatelů při pravidelných servisních návštěvách.
- Okamžitou servisní odezvu na akutní či nečekaně vzniklé technické problémy.
- Telefonickou podporu.
- Rychlé vyřízení reklamací.
- Zápůjčky hardware a periférií.
- Dodávky spotřebního materiálu za garantované ceny nižší než v kamenných obchodech.
S klientem domlouváme termíny pravidelných nebo pružných servisních návštev. V případě havárie vyjíždíme k problému okamžitě.
Kombinovaný
Služba je vhodná pro větší společnosti s 50 a více PC a s vlastním správcem sítě.
- Koordinujeme, doplňujeme naše služby a servis se správcem sítě.
- Zastupujeme Vašeho administrátora v případě dovolené nebo pracovní neschopnosti.
- Kompletní dodávky a servis počítačové sítě, serverů a pracovních stanic.
- Rychlý záruční a pozáruční servis techniky.
- Koordinace a implementace dalších námi nabízených služeb za zvýhodněných podmínek.
- Řešení uživatelských problémů, na které se někdy nedostává Vašemu administrátorovy čas.
- Pomáháme překlenovat období dovolené vašeho IT specialisty, složitější havárie, větší zásahy v rámci firemní výpočetní techniky.
- Zápůjčky hardware a periférii.
- Dodávky spotřebního materiálu za garantované ceny nižší než v kamenných obchodech.
Další informace naleznete na stránce Řešení a správa sítí
Jak se stát naším zákazníkem?
1. Oslovíte nás emailem nebo telefonicky. (viz. Kontakty)
2. Kontaktujeme Vás, zjistíme základní informace a domluvíme úvodní schůzku.
3. Provedem předanylýzu stavu ze které vyplyne individuální návrh na spolupráci a orientační postup následného řešení. Při této fázi zjistíme cenu úkonnů v následujícím bodě 4.
4. V případě navázání spolupráce proběhne: uzavření servisní smlouvy, kompletní analýza, zadokumentování současného stavu, návrh na řešení do budoucna a stanovení priorit společného postupu.